BVC

Idag har jag och Stella varit på BVC på tillväxtkontroll. Hon har både lagt på sig och växt. Nu väger hon 3545g, är 52.6 cm och har 35.4 i huvudomfång. Mitt lilla hjärta blir bara störe och större. Snart väger hon ett kg mer än när hon föddes! När jag var där så upptäckte vi att Stella fått ett navelbråck. Naveln sticker liksom ut granska mycket. Tydligen är detta ganska vanligt och beror på att magmusklerna inte gått ihop helt. Förhoppningsvis så försvinner det av sig själv men skulle det inte göra det så får hon troligtvis opereras. Jag får ont i magen av att bara tänka på det så jag hoppas verkligen att vi slipper. Stella är helt opåverkad av sin navel så det är iaf skönt.
 
Annars så har vi det bra här hemma. Stella sover äntligen bra om nätterna! Hon brukar amma från 9 till ca halv 11 då hon somnar. Sedan vaknar hon inte förens runt 3 och sen vid 7-8. Perfekt för mig för då får jag rätt många timmar i sträck. Hoppas verkligen att detta håller i sig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide