EGENTID

Eftersom att Stellas farmor var ledig idag så kom vi överens om att hon skulle komma hem till mig och passa Stella. Så att jag skulle få lite egentid. Jag åkte iväg till Kungsmässan och köpte kläder till Stella och även kläder till mig själv! Minns inte senast jag köpte kläder till mig. Eller jo, jag "nödköpte" lite kläder när jag var gravid så att jag skulle slippa gå runt i för små kläder eller naken haha! Men jag tycker inte direkt att det gills. Köpte iaf två finare t-shirts, en vardagsklänning och en stickad tröja. Jag är riktigt nöjd! Och ännu mer nöjd över att jag inte spenderat några pengar på dessa köp då jag hade flera presentkort! Har till och med kvar pengar på ett presentkort så blir nog något mer plagg framöver. 


Kanske en klänning för idag har jag nämligen bokat kyrkan och församlingshemmet och den 19 mars blir det dop för Stella! Jag är så exalterad och nervös haha, detta känns så stort. Nästa vecka ska Emma hjälpa mig ta kort på Stella och därefter skickar vi iväg inbjudningskorten. Det kommer bli så bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide