IM SO WORTH THIS

Idag unnade jag mig att köpa lunch ute. Vet ni varför jag unnade mig? Jo, för igår kväll fick jag en allergisk reaktion. Jag åt en macka med ägg på till kvällsmat och därefter så svullnade min överläpp upp! Såg inte klok ut och dessutom så såg jag lika jävlig ut när jag vaknade imorse. Nu börjar svullnaden gå ner iaf, som tur är. Jag har alltid varit lite överkänslig mot nötter och "röd mat", typ jordgubbar, vattenmelon osv. men ägg? Aldrig fått en reaktion när jag ätit det innan. Hoppas detta var första och sista gången. Till något som är roligare, om en timme är det helg och den startar jag med tacomiddag hemma hos mamma och pappa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide