UPPDATERING - BEBIS

Jag har inte skrivit någonting om bebis sen jag skrev här om att jag var gravid. Det känns fortfarande inte på riktigt. Trots att vi fått se vårt hjärta på ultraljud så känns det inte på riktigt. Men jag börjar förstå, acceptera att jag är gravid. Däremot så förstår jag inte att jag kommer få en bebis. Bli mamma. Det går inte att greppa samtidigt som jag längtar så till december när vi får träffa bebis för första gången! 
 
Den 13 juli ska jag och Patrik på ultraljud igen. Då får vi reda på om vi väntar en flicka eller en pojke. Jag kan knappt vänta! Jag har bestämt att när vi får svaret ska vi åka direkt till kungsmässan och köpa bebis första klädesplagg. Ett rosa eller ett blått plagg. Jag tror verkligen att graviditeten kommer att kännas riktig då.
 
Än så länge har vi valt ut spjälsäng, men inte köpt den, och vi har nog bestämt oss för barnvagn. Men innan vi köper så vill vi självklart prova den så under semestern ska vi göra det och eventuellt köpa / beställa den. Igår kikade jag runt på nätet och skrev en lista över allt som behöver inhandlas. Det blev en lång lista haha. Jag längtar tills vi kan börja köpa på oss saker inför bebis ankomst. Känns lite onödigt att köpa massor av saker nu när det är så lång tid kvar, men jag kanske inte kan hålla mig mycket längre hihi. 
 
 
Min andra bebis vill alltid ligga vid magen, och helst uppepå haha. 

Kommentarer
Postat av: Tanten

Buuuuuhuuu min lilla bebis 😭❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide