NYTT TILL HEMMET

Jag har länge velat ha en större grön växt att ha på byrån i vardagsrummet. Och eftersom att det igår var en regnig, tråkig dag så drog jag med mig Patrik till plantagen. Köpte en kottepalm och en fin kruka att ha på byrån, en ananasplanta som står i köksfönstret och jag hittade även en vacker orkidé att ha i köket. Vi har en plastorkidé i köket just nu och den är inte superrolig. Självklart fick även orkidén en ny kruka, finaste jag hittat hittills! Är det bara jag eller finns det någon annan som älskar att handla krukor och vaser? Haha. Plastorkidén fick flytta in till fönstret i sovrummet. Det är svårt att ha levande växter i sovrummet eftersom att det är mörkt och katterna ligger alltid på fönsterbrädan så chansen att växten åker i golvet eller blir uppäten är rätt stor.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide