ÅRET 2016

- Jag fyllde 25 år
- Jag blev gravid
- Simon föddes
- Jag och Patrik fick äran att bli gudföräldrar till Simon
- Jag fick nytt jobb
- Jag fick se Håkan på Ullevi
- Jag hade problem under graviditeten vilket resulterade i en sjukskrivning i slutet
- Jag har varit på Ullared, Universeum, Jul på Liseberg och Arken Spa
- Jag blev överaskad med en babyshower
- Stella föddes
- Stellas första jul  
 
Jag har haft ett otroligt år. 2016 kan vara det mest omtumlande året på länge och det har varit fantastiskt. Jag är säker på att 2017 kommer vara minst lika bra eftersom att vi får uppleva det ihop med vårt lilla hjärta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide