SISTA DAGEN PÅ SEMESTERN

 Idag är sista dagen på min semester. Det känns både bra och dåligt haha. Dåligt att jag måste börja gå upp 05.15 på morgonen men det ska bli skönt med rutiner igen. Dessutom så har det inte varit särskilt bra väder denna semestern för oss, idag tex. så ösregnar det. Vi har inte varit vid sjön eller havet en enda gång. Jag har inte solat en enda gång. Jag är lika blek som när jag gick på semestern haha.
 
MEN jag avslutar semestern på bästa sätt ändå, med ett frisörbesök! Klippte av ca 10 cm så nu känns mitt hår starkt och fräscht! Jag är löjligt nöjd. Dessutom stack jag in på HM och kom ut med en finstickad tröja, en kofta, två t-shirts och ett läppglans från NYX. Kände att jag behövde uppdatera höstgarderoben lite. 
 
Nu tror jag att jag ska rensa ur min garderob, har verkligen massor av plagg som jag inte använder eller så har de blivit fula/gått sönder. Sen ska jag nog lägga mig i soffan för att dricka pepsi och äta lösgodis. Rätt bra avslut på denna semestern måste jag säga!
 
 
UPDATE: Jag fick ihop en Ullaredspåse + en vanlig påse med kläder som skall slängas! + ett gäng jackor som skall skänkas. När jag rensar, så RENSAR jag haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide