LISTA

HAR DU?
Folköl i kylen: Jag har faktiskt ingen aning.
Något husdjur: Två katter, Gustav & Frank.
Någon favoriträtt: Jag gillar det mesta i matväg – men grillat på sommaren är svårslaget.
Puder på dig: Laura Mercier translucent powder.
Några framtidsplaner: Flytta till en stor villa ute på landet & få en större familj. 
Någon sjukdom: Nej som tur är!
Gymkort: Ja på fitness24. Har dock inte varit där på en evighet ...
Några MVG:n: Tror jag hade 2 när jag tog studenten. Skolan var inte riktigt min grej.
Något beroende: Socker ... blä.
Fikat idag: Faktiskt inte.
Nagellack: Nope, all natural för tillfället.
Någon vän som bor i ett annat land: Nej och skönt är väl det!

 

VEM?
Avskyr du: Ingen alls.
Delar du mest minnen med: Måste vara Patrik & Emma. 
Längtar du mest efter: Min älskade Anton.
Stör du dig på: Haha allt för många.
Gosar du med: Patrik, Gustav eller Frank.
Lagar mat: Mest Patrik men jag har faktiskt blivit bättre på laga middag hemma. 
Diskar: Diskmaskinen haha. 

 

VILKEN?
Tidning läser du: Läser egentligen aldrig tidningar men förr prenumererade jag på Solo.
Buss åker du oftast: Jag åker aldrig buss, alltid bil eller tåg. 
Dag fyller du år: 7 maj. 
Årstid föredrar du: Jag har alltid älskat hösten men jag tror jag måste säga våren ändå, de första solstrålarna är oslagbara.
Stad är du uppväxt i: Mölndal / Göteborg.

 

VAD?
Gör du nu: Kollar på Världens bästa hamburgare på tv. 
Gör dig till en bra människa: Jag bryr mig om människor i min närhet!
Gör dig till en dålig människa: Jag har knappt något tålamod alls.
Vill du arbeta med: Ingen aning, jag gillar faktiskt jobbet som jag har just nu. Även om jag vill skjuta mig i huvudet vissa dagar.
Är roligast just nu: Fick hem min deklaration från Skatteverket och jag får tillbaka rätt mycket pengar! 
Har du på dig nu: Mjukisbyxor och t-shirt.
Äger du för skor: Alla möjliga men mina sneakers är favoriterna!
Har du för storlek i skor: 38 oftast.
Läser du för bok: Jag läser aldrig böcker förutom på utlandssemester ...
Ska du göra nu: Kolla tv & sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide