EN VANLIG ONSDAG

Hejhej! Jag har varit kass på att uppdatera det senaste men jag har inte haft mycket för mig och inte haft någon inspiration alls när det kommer till att skriva här. Men just nu sitter jag på jobbet och har några minuter över. Började jobba kl 12 idag och slutar kl 20. Åsa dyker upp kl 17 så det blir perfekt, slipper jag känna mig så ensam haha. Mötte Emma på tåget också! Helt otippat. Hon började kl 14 på stationen men tog ett tidigare tåg så hon skulle hinna träna innan. Jävla hurtbulle. Själv har jag inte tränat på en evighet och nu är jag sjuk .. Patrik blev sjuk i början av veckan och jag sa till honom att inte smitta mig men det har han gjort ändå haha. typiskt. Det var NÄRA att jag stannade hemma från jobbet, men jag känner faktiskt inte att jag har råd. Så just nu sitter jag på jobbet med sjuk huvudvärk, snuva och ont i kroppen. Men jag kurerar mig med cola och choklad så jag överlever nog. Dessutom så hjälpte Emma och Mikaela mig med att fixa bort mitt jobbpass på stationen imon! Alltså jag är så nöjd! Så skönt att slippa sitta med folk framför sig och vara sjuk, mycket bättre att ha dem i telefonen. 
Nu ska jag äta middag och därefter jobba vidare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide