NY DAG TACK

Alltså ... vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Förut idag så tappade jag en kartong med colaburkar så att de alla sprängdes(!!!) och det var cola i hela rummet! Torkade upp med papper så gott det gick och sen gick jag iväg för att hämta hinken och moppen. Eftersom de stod i badrummet så tänkte jag att jag skulle fylla på hinken med vatten i badkaret men jag vred på fel knapp och duschade halva huvudet istället! Att jag inte tog livet av mig själv där och då! Blev vansinnig så jag städade upp och sen gick jag ut på en långpromenad för att lugna ner mig lite haha. Men dagen har liksom fortsatt i samma stil. Lagade middag nyss och vissa ingredienser var slut så jag fick improvisera lite och jag fick blanda två olika sorters ris för att jag hade för lite .. Nä, nu får klockan bli mycket så att jag kan gå och lägga mig. Förhoppningsvis blir det en bättre dag imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide