HEY , WHAT´S UP , HELLO

Älskar lediga måndagar. Har spenderat min måndag med att sova ut och sedan ordnat presenter till Anton som fyller år på onsdag. Han får paketen på lördag på hans 1-års kalas. Jag förstår verkligen inte hur det redan kan ha gått ett år sedan världens finaste lilla pojk föddes. Uuuh nästan så jag gråter en skvätt haha. Förutom att ordna med paketen så har jag småfixat här hemma. Äntligen har jag och patrik tagit tag i "lillarummet" och satt upp hyllor så att det mer ser ut som ett förråd. Innan låg allting bara i en stor hög på golvet. Det känns så skönt att ÄNTLIGEN ha fixat det. Tog bara 1,5 år haha. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide