CHECK

Älskar dagar när man får massor av saker gjorda!
 
Boka tid för synundersökning - CHECK
Handla - CHECK 
Städa - CHECK
Tömma och fylla diskmaskinen - CHECK
Tvätta all tvätt - CHECK
Laga ost och skinkpaj till middag - CHECK
Vattna alla blommor - CHECK 
Måla naglarna - CHECK
 
Nu tänker jag ligga i soffan resten av kvällen och kolla på tv med min favorit. Han åker nämligen iväg på kurs i Halmstad imon och kommer hem på onsdagkväll. Tror jag ska laga hetkyckling till middag imon för att muntra upp mig lite eftersom jag blir ensam hemma. Emma, jag tar med en matlåda med hetkyckling till dig på onsdag när vi jobbar ihop!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide