VÅFFELDAGEN

Jag har haft en sån löjligt bra dag! Jag tror verkligen att inställningen gör allt. Min inställning till förra veckan var skit och då blev hela veckan skitdålig. Så när jag vaknade upp imorse sa jag faktiskt högt till mig själv "detta kommer bli en bra dag" och det blev det! 

Hade en del att göra på stationen fram till lunch men därefter blev det lugnt så jag och Marie gick iväg för att köpa grejer till våfflor! Det är ju faktiskt våffeldagen. Sen spenderade vi hela eftermiddagen med att grädda våfflor till alla sugna poliser haha, och oj vad uppskattat det var! Jag trivs så himla bra på stationen med alla fina kollegor! Dagen gick jättefort och när jag slutade så ville jag nästan inte gå hem. Då har man haft en bra dag!

Nu ska jag nog ta mig en tupplur och sen blir det mer våfflor till middag hihi! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide