KLAR NU

 Nu har jag fått nog. Jag är färdig med att gnälla och vara ledsen. Någon mer än jag som känner att vi går vidare nu? Tog bara en vecka haha. Idag har iallafall varit en BRA dag. Ledig, strålande sol och jag köpte min favoritlunch från Espresso House och kunde äta den ute på balkongen. Behövde inte ens ha tjocktröja på mig för att det blev så varmt. Annars har jag bara varit hemma och fixat.
 
Patrik köpte med sig pizza till mig förut eftersom att han själv åkte iväg till Scandinavium för att kolla Frölunda matchen. Efter pizzan tog jag mig ett långt bad, kollade youtube och använde ansiktsmask. Nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen, känner mig fortfarande lite sjuk, och kolla på nån film. Imon är det jobb på stationen och det kan ju va kul att inte känna sig helt förstörd hihi. Hörs imon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide