HELG

Jag bara älskar lediga helger! Igår kom patriks mamma och syster hem till oss. Hanna hade köpt ett guldägg till mig från TGR som jag velat ha ett tag. Michael dök också upp och sen fikade vi tillsammans. Senare på kvällen åkte jag, Patrik och Michael hem till Johan och Jenny för middag och massa mys! Killarna badade badtunna efter middagen men jag och Jenny bestämde oss för att stanna kvar i soffan och tjöta istället. 
 
Idag har mamma och pappa varit hemma hos oss och fikat och kollat in vårt "nya" hem. Patrik och jag har gjort om rätt mycket hemma och vi har en hel del kvar! Nu har jag och Patrik förberett inför middagen ikväll och vi väntar in Hanna och Ankan som kommer för att kolla hockey och äta middag! Det blir min favorit maträtt, hetkycklig! Och jag slår på stort idag och gör storkok, 12 portioner! Kommer äta hetkyckling i all evighet haha. men jag är faktiskt löjligt nöjd över det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide