TORSDAG

Ännu en ledig dag och äntligen lite sol! Har suttit på balkongen en bra stund och solat mig. Som jag längtat! Annars har jag varit hos optikern igen och gjort ytterligare en synundersökning. Fick med mig mer linser och jag fick även med mig en annan typ av linser som jag ska prova på. Efter besöket åkte jag till Espresso house eftersom jag var så himla sugen på deras lax och pasta sallad. Råkade även gå in på bodyshop. De har släppt en ny kollektion, Virgin Mojito, som doftade så gott att jag inte kunde gå därifrån utan en duschkräm. De hade även rea så jag plockade med mig ytterligare duschkrämer i dofterna hallon och persika. När jag skulle betala säger tjejen i kassan att jag har en värdecheck sparad och efter att jag använt den gick jag ut ur butiken 77 kronor fattigare. Rätt bra pris för 3 duschkrämer eller hur! Speciellt eftersom 1 duschkräm brukar kosta 85 kronor. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide