PLANER

Igår blev det en sen kväll. Strax efter att jag kommit hem från jobbet dök Ankan och Hanna upp. Vi åt middag ihop och planerade en resa ihop i sommar. Jag känner att jag måste åka iväg någonstans i år eftersom att det inte blev någon solsemester förra året. iofs var det det galet varmt hela sommaren så en utlandssemester hade ju inte behövts för att få sol och värme direkt, men det är själva grejen med att åka iväg någonstans. Iaf så har vi inte bokat än men troligtvis så åker vi till Skiatos i Grekland. Patrik och jag har ju varit där en gång innan och det var en jättefin ö! jag har precis bokat vilka veckor jag vill ha semester i sommar så nu är det bara 160 dagar kvar till sommarsemester! det är verkligen hur långt kvar som helst..
 
Och just idag känns det som att det är 100 år kvar till sommaren eftersom att det är snöstorm! Kunde knappt ta mig till jobbet för hela motorvägen var igensnöad. Jag är lagom missnöjd och dessutom verkar det inte sluta snart heller. Slutar jobbet 18.15 och då skall jag hem, vet inte hur de ska gå, och sen vid 18.45 skall jag och patrik möta upp lite vänner för att fira Hanna som fyllde år igår! Ah, vi får se om vi lyckas ta oss dit i tid.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide