NOCCO BCAA

 
Efter att ha hört massor av bra saker om Nocco bcaa så var jag ju tvungen att testa! jag som älskar celsius ville ju jämföra de båda när de gäller smaken. Jag köpte en av varje smak och har nu provat alla. Jag älskar smaken päron, jordgubb/rabarber och röda bär men citrus/fläder tycker jag var sådär. Tycker att den borde smakat mer fläder än citrus. Jordgubb/rabarber var absolut den godaste, synd bara att den är koffeinfri men jag lär ju köpa den ändå för att den var så god hihi. Jag tycker att nocco bcaa ligger på samma nivå som celsius så framöver kommer jag definitivt köpa båda! När de kommer till celsius så dricker jag nästan bara cola och citron/lime så det blir perfekt med nya smaker. 
 
 
( inte min bild )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide