FREDAG

Känns det inte som måndag idag? Kanske bara gör det för mig eftersom jag varit ledig i två dagar. Iaf så började dagen skit. Vaknade upp dötrött och när jag kom till tåget så ropade man ut att tåget var försenat .. så i 20 minuter stod jag och frös rumpan av mig. Kom såklart försent till jobbet också för att tåget var sent. Men! nu börjar dagen rätta till sig för Therese ändrade mitt jobbpass imorgon från 13-22 till 9.30-18.30 så att jag kan vara med och fira Hanna som fyller år idag! Oh detta gjorde hela min dag! Jag är sådär löjligt nöjd att jag bara sitter och ler haha. Nu börjar det istället kännas som fredag bara för att jag har lite flyt hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide