SÖNDAG & PLANER

Har haft en supermysig och lugn söndag. Åkte hem till Emma för mys med henne, Anton och Åsa. Av någon konstig anledning har jag inte träffat Anton på länge och nu är han ju hur stor som helst! Oh min lille going! Har nästan lite ont i kinderna för att jag lett så mycket haha. Senare på eftermiddagen kom robin och patrik också, och då blev det tacos till middag och massa tjöt som vanligt. 
 
Jo! anledningen till att jag började skriva inlägget var egentligen inte för att berätta om min dag utan Emma, Åsa och jag är alla taggade för att komma igång med träning och kosten igen. Alltså, jag har ju varit sjuk sen nyår (!!!!!!!) Imorgon är planen hemmaträning med hjälp av Paolo Robertos bok, 15 min träning, där det står massa bra övningar. Tänkte att jag skulle starta med att köra igenom hela kroppen. Känns som en bra plan att starta där. När det gäller kosten så har jag faktiskt ingen plan än så länge mer än att inte äta godis på vardagarna. Jag får fundera lite på hur jag ska lägga upp det helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide