HELLO FRIDAY

Alltså jag är så trött idag att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Emma & jag började jobba redan 6.30 och ärligt talat är det inte riktigt min grej att behöva gå upp klockan 5 på morgonen. Känns som mitt i natten ju! Kom i säng rätt sent igår också. Efter jobbet så åkte jag och fixade nytt gymkort och sen hem en snabbis och därefter kom Robin och hämtade mig och Patrik eftersom de skulle spela match. Jag hängde med för att kolla och umgås med Hanna! 
 
Planen för idag är iaf att jobba till 15.30, träna och sen hem för att ta en tupplur. Sen blir det väl middag och därefter sängen haha. 
 heartsnmagic.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide