VEM VILL MIG ILLA

Godmorgon! Någon mer än jag som tycker att det känns som en annan dag än torsdag? Jag har verkligen känslan av att det är lördag. Kanske för att patrik är ledig idag och fick sova vidare när jag gick upp. Gick upp strax innan 6 och var på jobbet vid 7 trots att jag inte har nåt att göra förens 8 då stationen öppnar haha. Skönt att kunna äta frukost i lugn och ro iaf, synd att jag bara hade en knäckemacka med mig. Nu när jag hade massa tid så borde jag ju ordnat en jättefrukost! men nä .. haha. 
 
ALLTSÅ fick precis reda på att jag är den enda anmälningsmottagaren på stationen fram till typ 12 ... haha. Jag har skrivelser, telefonen och jag ska ta hand om de kunder som kommer in på stationen också. Jag önskade en lugn dag, jag är ju inställd på "lördagsmood" som ni vet, men det blir full rulle direkt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide