UPDATE

Först och främst GRATTIS MIN ÄLSKADE MUSTACHKOMPIS som fyller 24 år idag! Oh vad du är gammal nu haha och snart jag är lika gammal som dig. herregud fattar inte ens vart tiden tar vägen. Vi var ju 20 alldeles nyss! 
 
 
Vi jobbar ihop idag och även Åsa och Catharina jobbar! Denna dagen kan ju inte bli annat än hur bra som helst! Vi har suttit och snackat kost och träning osv ett tag och tydligen blev Emma och Åsa medlemmar hos Viktväktarna nu! haha, de får ge mig massa tips och trix för jag orkar verkligen inte gå med. Jag har ordnat ett eget "kostschema" (det är mer riktlinjer/en plan) för att gå ner lite i vikt. Jag tycker inte att jag behöver gå ner massor i vikt men lite grann hade varit bra så jag inte känner mig så svullen. Dessutom vill jag komma i ett par byxor haha. Jag kommer i dom men de sitter så himla tight att det inte är skönt alls. Iaf jag, Åsa och Emma har bokat in en träningsdejt på måndag, helt perfekt. Det är bra när vi alla är taggade på bra kost och träning för då kan vi peppa varandra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide