WIFEY

Imorse så drömde jag att jag vaknade och att klockan var fyra på eftermiddagen. Sen när jag faktiskt vaknade så fick jag lite panik och trodde att klockan var fyra. Men nej, klockan var bara 8 haha. Planen för idag var först att åka till kungsmässan och kika men istället har jag spenderat dagen med att städa mitt jättesmutsiga hem. Har dessutom diskat en del, kört en diskmaskin och kört två omgångar med tvätt. Nu känns det mycket bättre att vara hemma och jag blir inte stressad av att det är saker överallt.
 
Denna dagen blir inte roligare förutom att jag och patrik skall storhandla när han kommer hem från jobbet. Bara jag som tycker att det är mysigt att gå runt i mataffärer? På vägen hem så köper vi förhoppningsvis med oss pizza! Patrik nämnde pizza för mig igår och det är ju inte okej, jag blev dösugen direkt haha. Men ingen av oss orkade åka iväg så det blev inget med de, men idag kanske. Jag får fjäska lite så tror jag nog att det ska lösa sig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide