SENASTE VECKAN

 Hej vänner. Nu var det riktigt länge sen jag uppdaterade men så blir det ibland. Har hunnit med att fira Åsa förra helgen eftersom att hon fyller år idag! Grattis älskade du! ❤️ Igår så hade jag frukostdejt med Emma, Åsa och Anton. Vi mös massor och gjöt av Antons händer och fötter. Det gick bättre än vad vi trodde hihi. Dessutom kollade vi på filmen Noah. Vi hann inte se klart hela men nästan och den var grym! Den tänker jag allt se om och då även se slutet haha.
 
Den 6 oktober firar jag och patrik 6 år tillsammans och jag har lyckats att få till världens bästa present hihi. Känner mig riktigt nöjd och längtar till den 6e så att patrik kan få se vad jag har ordnat. Tror verkligen att han kommer bli supernöjd! Jag har satt patrik på köpförbud nu så att han inte förstör min överraskning haha. Vi får väl se om han kan hålla det! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide