LET´S WORK

Denna dagen har jag spenderat hemma och försökt att ta hand om patrik på bästa sätt. Han är nämligen helt trasig efter matcherna igår. Var tvungen att åka en sväng till Kungsmässan för att storhandla inne på apoteket haha. Förhoppningsvis mår älskling bättre imon, han verkade må lite lite bättre innan jag åkte hemifrån iaf. Inne på kungsmässan gick jag, självklart, in på kicks en snabbis för att se om de fått in de produkter jag väntar på. Som tur var hade de släppt en ny produkt, en primer från Smashbox som jag har väntat på sen i somras! Kunde inte låta bli att köpa, som ni ser i inlägget nedan. Nu är det bara en ansiktsmask ifrån Glamglow som jag väntar på! Gick även in på Hemköp .. eller är det Ica som ligger i kungsmässan? I vilket fall gick jag in i mataffären och köpte lite gott till mig och patrik. Så nu har han någonting att underhålla sig med medan jag är på jobbet, där jag sitter nu. Jobbar ända tills 2 i natt men som tur är dyker Åsa upp vid 22 så då slipper jag känna mig så ensam hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide