Headerfixar'n!

Hej fina ni!
Nu är det Emma som skriver lite här igen hihi. Jag har precis fixat en ny header åt Sara. Hon ville så gäna ha en ny och då fixar hennes elmustaschiobästis! 
 
Tänkte även skriva en liten kärleksförklaring till min underbaring. Hon är en av mina absolut bästa vänner i hela världen, och utan henne vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Min soulmate, min sister from another mister, i alla lägen min trogna vapendragare. Hon ställer upp för mig i alla lägen, älskar min son lika mycket som jag själv gör och är världens bästa helt enkelt. Älskade älskade Sara, love you til' death do us part ♥
 
Kom även ihåg att om någon är taskig mot min lilla pottsork så måste jag tyvärr ta ett snack med dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide