EN BÄTTRE TORSDAG

Jag blev för lat igår, haha. Tog en lång dusch med ansiktsmask och hårinpackning och när jag väl var klar så hade jag ingen lust att göra nåt. Men idag har jag gjort det jag skulle göra igår! Åkte hem till Emma för mysfrukost med henne, Anton, Åsa, Elain och Lisette. Efter frukosten åkte jag, Anton, Lisette och Elain till kungsmässan och kikade lite. Fick med mig ett nytt nagellack och handcreme eftersom min är slut. Jag har ju ett handcreme beroende haha. Köpte med mig lunch hem som jag precis ätit upp och nu är det How I Met Your Mother för hela slanten. Patrik beställde hem sista säsongen och jag är redan på andra skivan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide