FRIDAY

Äntligen fredag! Älskar fredagar trots att jag jobbar varannan helg. Det är något speciellt med fredagar liksom. Har iaf varit ledig idag och har egentligen inte gjort mycket alls, varit och handlat och tvättat bara. Patrik ligger i badet nu så jag tänkte snart sätta igång med middagen. Idag har jag bestämt mat så det blir pulled pork i pitabröd med massa goda tillbehör. Förhoppningsvis blir det mat över så att jag får goding lunch på jobbet imorgon. Det blir ingen sen kväll för mig eftersom jag börjar redan 7.30 imorgon bitti men ska vara på stationen så det ska bara bli roligt. Efter jobbet så ska jag direkt hem för att storstäda och sen skall jag gå bananas över julpyntlådan haha. Patrik satte upp alla adventsljusstakar redan igår och det är så himla mysigt! Jag behöver få upp resten av sakerna känner jag, behöver mer julstämning! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide