FREDAG

Asså mina vänner, jag tror inte ni förstår hur otaggad jag är på att jobba. Dessutom är det fullt i vanliga rummet så jag får sitta ensam på en annan våning. Forever alone. Och Summerburst är på Ullevi utanför! Oh, det hade varit så sjukt kul att gå! någon som är taggad nästa år? Hör musiken redan nu ända in hit. Tror jag får ställa mig ute på rasten och tjuvlyssna hehe. Det kanske muntrar upp mig. Asså, jobbar 11-20 idag, vad är de för konstig tid? lagom onöjd tjej. Jag är dessutom allergisk mot nåt och jättetrött. Okej, jag tror jag får sluta skriva nu innan mitt huvud exploderar. Jag uppdaterar sen när jag är lite gladare haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide