ÄNTLIGEN FREDAG

Hallelåja. Blev ingen uppdatering igår eftersom att jag befann mig på stationen hela dagen och därefter åkte jag hem och lagade mat tillsammans med Patrik. Sen gick jag och la mig haha. Vaknade upp dötrött verkligen och höll på att somna på tåget på väg till jobbet. Men nu är jag här och känner mig lite piggare med Åsa bredvid mig. och en celsius i magen såklart haha. 7 timmar kvar tills jag springer från jobbet och tar helg! Så himla taggad på helg! Tänker ta mig en tupplur direkt när jag kommer hem. Planen för helgen är kalas för mig tillsammans med släkten på söndag annars händer det nog inte mycket. Förhoppningsvis kan vi åka och hälsa på Robin, Emma och bebis lite också om de fått komma hem hihi.
♡
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide