#WORK

Har spenderat min dag på stationen med massa underbara människor och en kanin! Någon hade hittat en kanin mitt i stan och vilken tur att den fick komma till oss. En kollega offrade sin sallad som han skulle ha till lunch så kaninen fick äta lite hihi. Det blev en supernöjd kanin ska ni veta! Har dessutom pratat helt sjukt mycket engelska idag. Pratar inte engelska allt för ofta i jobbet men nu fick jag minsann öva. Va helt slut efter dagen så när jag kom hem lade jag mig i soffan. Kom sen inte upp igen .. så patrik fick dra till gymmet själv idag haha. Är ledig både onsdag och torsdag och planen är att åka till gymmet båda dagarna. På morgonen då och förhoppningsvis är det lite folk så jag kan flumma runt i lugn och ro hihi. 



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide