STAY POSITIVE

Jag har en sån dålig dag på jobbet! Den ena människan är otrevligare än den andra och allt är bara skitsvårt idag! Håller på att få ett psykbryt snart haha. Hatar att vara så negativ men precis alla försöker ju dra ner mig känns det som. Aja ska försöka sluta klaga och försöka va posivit istället!
 
Det är strålande sol ute så jag tänkte ta min rast utomhus, känns ju rätt perfekt. Dessutom har jag träningsvärk i ben, rumpa, rygg och mage efter igår hihi. Känns bra! Det gick bra att träna själv igår bytheway, bara de att det var så sjukt mycket folk så det var svårt att få plats. Tror det blir vilodag idag. Om jag inte ändrar mig, men efter denna arbetsdagen känner jag att soffan lockar mer än gymmet.



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide