SNEDSTEG

Har precis kommit hem från jobbet och känner för att ta en tupplur i soffan haha. Tröttsamt att behöva gå upp tidigt på helgen asså. Har fått lite huvudvärk så ska ta mig en värktablett, vila lite och sen ska jag till gymmet. Har suttit på jobbet och filat på både kost och träningschema som funkar på lång sikt. Jag har verkligen tappat det helt sista tiden, äter godis och dricker läsk heeela tiden. Känner mig så himla ofräsch! Nu får det vara bra. Tänker inte säga att jag aldrig mer ska äta godis haha, lite realistisk får man ju vara. jag älskar godis. Men nån måtta får det ju vara så tänkte börja med att försöka att bara äta nån gång på helgen. Nu tycker ni säkert att jag är aslöjlig hihi men jag har verkligen problem med socker .. Ni kommer för höra om mina snedsteg här iaf för jag förväntar mig att det kommer bli några på vägen haha. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide