LÖRDAGSNÖJE

Godmorgon allihop! Sovit gott? Jag sov gott fram till 7 då jag var tvungen att springa på toa och efter jag lyckats somna om har jag bara haft massor av mardrömmar. Sitter i soffan nu och äter frukost medan Patrik skruvar ihop våra nya utemöbler som vi ska ha ute på balkongen. Det kommer bli superbra! 
 
Köpte möblerna igår och vi kikade även på en grill som vi ska köpa. Valet av grill lämnar jag helt till Patrik för det är ju alltid han som grillar. Efter inköpen åkte vi hem till Patrik föräldrar för att dricka kaffe och spara in deras nyrenoverade vardagsrum. Det blev så himla snyggt! Sen åkte vi hem, städade lägenheten och sen kom Robin, Ankan, Hanna och Emma hit för att kolla hockey. Sen käkade vi kebab och så blev det massor utav wii-spelande! Jag var grym på bowling och bättre på frisbeegolf än tidigare. Ankan var helt sinnessjukt dålig på frisbeegolf haha, har inte skrattat så mycket på länge. Han var däremot grym på pingis och fäktning!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide