HELGMYS

I fredags åkte jag, patrik och michael till Lysekil och hälsade på jenny och johan som var i jennys pappas sommarstuga. Kvällen började med tacos och massa dricka som övergick till wiispel halva natten. Tror jag somnade vid 4-tiden. Dagen efter åkte vi på en utflykt i solen och på eftermiddagen grillade vi korv till lunch och sen spelade vi lite mer wii innan vi begav oss hemåt. Patrik och jag va hemma vid halv 8, hur trötta som helst så vi låg i soffan ett tag innan vi förflyttade oss till sängen och somnade. Jag mår kanonbra idag men det verkar som att patrik har fått feber. så jag försöker hjälpa honom med de mesta så han bara kan vila. Åkte nyss iväg till ICA och handlade lite gott så ni blir det mys framför Hobbit resten av dagen troligtvis. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide