HAPPY HAPPY FRIDAY

Sitter på jobbet och äter frukost. Jag har haft två skitdagar på jobbet, som ni vet haha. Men idag går allt som på räls! Jag har varit här i ca 2 timmar och jag har redan tagit typ lika många samtal som jag gjorde igår under 9 timmar haha. Det har varit katastrof helt enkelt men nu verkar det vända. Och tur är väl de för jag höll ju på att bryta ihop helt. Kan det vara så att allt flyter på för att det är fredag? Folk är alltid trevligare på fredagar vilket gör mig trevligare. Och jag känner mig så himla nöjd idag för halv 6 slutar jag jobbet och tar helg! Äntligen helg säger jag bara! Har ingenting planerat men jag tänker fylla hela min helg med roligheter. Spontant brukar ju alltid bli bäst!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide