FRIDAY WORK

Jag tror inte att någon kan föreställa sig den smärtan jag upplever just nu. Denna älskade och hatade träningsvärk haha! Jag har verkligen ont i hela överkroppen och detta är bara dag ett. Hur ska jag överleva morgondagen? Jobbar 14-22 idag och jag hatar det passet! Sämsta passet någonsin verkligen. Att dessutom behöva jobba till 22 på en fredag.. Det tar ju en timme för mig att åka hem och eftersom att det är fredagkväll tar det ca 1,5 timme att komma hem. Jag är inte direkt nöjd. Borde tagit bilen. Jobbar hela helgen också .. haha kan ni sätta er in i hur jag känner över denna dagen? Men jag ska försöka muntra upp mig, det blir vad man gör det till. Är nöjd över min celsius och läkerol iaf och Emma är här till klockan 17.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide