FREDAG / LÖRDAG

Denna veckan kan ha varit den längsta någonsin. Haft hur mycket som helst att göra, har mått dåligt och sovit sjukt lite. Fick sova ut till 9 idag iaf innan frank väckte mig men vi låg i sängen och mös i nästan en timme innan vi gick upp så jag hade det bra ändå. Patrik är hemma hos sina föräldrar just nu och skall hjälpa till att slänga skräp för hans pappa har skadat sig. Själv ligger jag i soffan och tittar på tunnelbanan. Tänkte ta mig en dusch strax och snygga till mig lite för ikväll då vi ska hem till johan och jenny och basta! Kommer bli grymt skönt. Troligtvis sover vi över också så vi slipper åka hem sent. 
 
Måste bara berätta om gårdagen, hade nog världens längsta dag på jobbet haha. tiden gick helt sanslöst långsamt. Satt med internetanmälningarna så det blev inte mycket tjöt med folk heller. Men när jag äntligen kom hem vid halv 8 så upptäckte jag att patrik köpt en sodastreamer till mig! Blev helt överlycklig och va tvungen att använda den direkt! Har velat ha en sån jätte länge men de har liksom aldrig blivit av att vi köpt någon, Dessutom så lagade han fisksoppa till mig som jag varit sugen på länge. Perfekt slut på en skittråkig dag haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide