DO ME A FAVOR, GRAB MY BUTT

Halleluja jag är ledig idag! Tråkigt nog är det bara en dag .. sen blir det jobb i fyra dagar innan jag tar helg! Vaknade första gången vid 7, vägrade gå upp då haha så jag somnade om till 8, vägrade att gå upp då med så somnade om men vid 9 när jag vaknade igen så gick jag upp. Då var det strålande sol ute men nu är det helt grått. Så himla tråkigt! Aja har inga planer för idag mer än att städa hela köket som ser ut som ett bombnedslag och kanske ta en PW. Beror på om vädret blir värre eller inte men nu blir det gröt till frukost och Frost! Har inte sett filmen på jättelänge så börjar få lite abstinens hihi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide