DET ÄR JU FÖR FASIKEN MÅNDAG

Känner mig lagom förstörd just nu. Jag menar för det första så är det måndag. Ingenting bra kan komma ur ordet måndag. För det andra så har jag sovit rätt dåligt för jag har drömt konstiga drömmar hela natten och jag sitter på jobbet och fryser så jag skakar. Fingrarna känns helt stela trots att jag sitter med filt om mig. funderar på att ta på mig halsduken igen.
 
Nu har jag förhoppningsvis klagat för hela veckan och så kommer resten av veckan vara superbra haha.
Slutar jobbet vid 5 idag och sen ska jag bara hem och ta det lugnt hade jag tänkt. Äta middag och ta mig en dusch. Patrik var lite inne på att träna men ärligt talat, så som jag känner nu, så kommer jag dö om jag sätter min fot på gymmet. Men jag kanske ändrar mig tills ikväll, vem vet. Nu ska jag ta mig en klunk vatten och sen jobba vidare för det är fullständigt kaos på jobbet. Jag nämnde att det är måndag va? hihi.
 
💎
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide