DELUX

Kollar ni på let´s dance eller!? Kenza och Calle var sjukt bra men domarna är sämst på att ge poäng. Fast vad vet jag, dansar ju bara på fyllan haha. Har precis ätit kött med bea och potatisgratäng! Matkoma delux. Emma nämnde potatisgratäng idag på jobbet, minns inte varför haha men jag blev så himla sugen att jag smsade Patrik direkt och beställde middag till ikväll! Ligger i soffan nu och ärligt talat kunde jag inte ha det bättre. Ska kaaaaaanske shoppa lite på lush hemsida nu haha, typiskt att få lush-beroende när jag måste spara pengar! Skärpning Sara. Håll i pengarna! Tveksamt om de kommer hända, hoppas ni älskar mig ändå trots att jag har allvarliga problem när det gäller att köpa skönhetsprodukter. Ni skulle bara se mitt badrum. Patrik har en egen hylla och sen fyller jag upp 3 skåp med produkter .... vad kan jag säga, jag älskar det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide