BRA BRA BRA

Det var så himla svårt att kliva upp ur sängen imorse! Men efter jag kommit till jobbet tillsammans med Emma så har jag börjat att pigga till. Känns som att det kommer bli en bra dag idag. Hann med spårvagnen från centralen som jag aldrig hinner med annars, hade en celsius i skåpet och jag skall sitta med internet anmälningar hela dagen. Dessutom är det jobb i ca 6 timmar för mig idag för sen skall jag på infomöte med facket tilllsammans med ett gäng kollegor. Asså efter min depp-helg haha så känns denna dagen hur bra som helst och jag är även ledig imon vilket gör att allt genast känns hundra gånger bättre.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide