#TYPISKMÅNDAG

Kan dagen börja bättre? Eller min dag började liksom redan igår när jag inte kunde sova. Tror att jag somnade någongång efter 12 och klockan 5.30 ringde min klocka. Tröttare än tröttast tog jag mig ändå upp ut sängen. Tog mig till tåget som var några minuter sent från början. Sen gick tåget framför sönder .... Så jag satt fast på tåget i 20 minuter innan vi kunde åka igen. Kom fram till centralen 7.30, dvs tiden då jag skulle börjat jobba. Så nu klockan 8 har jag äntligen lyckats att logga in mig och börjat ta samtal. Ingen bra början på min 6dagars jobbvecka. Men förhoppningsvis så kommer resten av dagen flyta på lite bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide