TISDAG

Jag borde ha stannat kvar i sängen tillsammans med min förskylning ett tag till. Mår inte speciellt bra och dessutom verkar det som hela världen är emot att jag ska jobba haha. Ni vet ju vilka problem jag hade att komma till jobbet igår. Tror ni inte att jag hade problem idag igen! Det var sjukt lång kö på motorvägen mellan Kungsbacka och Lindome. Man höll på att bygga om räcket emellan filerna så jag fick sitta i kö ett bra tag. Lyckades komma till Kållered 3 minuter innan tåget gick så efter en fin fin joggingtur så hann jag iaf med tåget. Köpte mig nyss ett nytt månadskort och en dricka på pressbyrån och blev 1000 kronor fattigare, perfekt.
 
Befinner mig på jobbet nu iaf och jag bara hostar och nyser och snörvlar heeela tiden. Känner mig så himla trött också. Nje, ingen bra dag asså.
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide