LÄGGA RABARBER PÅ DEN

Hallelåja! Har spenderat min dag på jobbet med bästa Åsa. Har faktiskt haft fullt upp trots att jag suttit med internetanmälningar. Någon skrev i en anmälan "lägga rabarber på den". Haha asså vem säger så? Skratta ett bra tag åt de kan jag säga! Dagen gick väl ganska snabbt och ganska långsamt på samma gång. Efter jobbet körde Åsa mig till gamla lägenheten, taaaaack du räddade mitt liv typ hihi! Jag målade lite och sen åkte jag till Kungsmässan där jag mötte upp Patrik. Vi handlade ny gardin till köket och två lampor. Vi åkte hem och jag lagade lax med ris till middag som vi precis ätit upp! Klockan är strax 8 och vi är så trötta att vi funderar på att sova redan nu. Varför inte egentligen. 
 
Är ledig imon och då kanske jag ska till kungsmässan med emma och åsa. men vi får se helt enkelt, hörs imon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide