GODMOOOOORGON

Godmorgon, godmoooorgon. Jag har verkligen vaknat på rätt sida idag trots mardrömmar. Gick upp strax efter 9 och har spenderat de senaste 2 timmarna inne i badrummet. Jag har duschat, smörjt in mig, sminkat mig och fixat håret. Kan man ha en bättre start på dagen? Äter lite frukost nu och om en halv timme ska jag hämta Emma så ska vi in till stan för att köpa middag och sen vidare till jobbet. 13-22 gäller idag och jag är sååå nöjd över att jag och Emma äntligen jobbar ihop haha. Tror faktiskt att vi jobbar ihop imon med .. måste skaffa mig en almanacka så att jag får bättre koll på allt! Hoppas att Åsa jobbar idag också, har inte sett henne på evigheter! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide