DÅLIG UPPDATERING

Oj, vilken kanonbra uppdatering det varit sista tiden hihi. Har varken haft tid eller lust att skriva någonting alls men nu börjar det klia i fingrarna. Vaknade upp imorse av att patrik låg och kramade mig, han ville inte heller gå upp klockan 5 men efter lite mys var vi tvugna att gå upp ändå. Sitter på jobbet nu iaf och är dötrött men snart är det lunch! så himla bra för jag är redan hungrig, så blir det när man börjar tidigt. Är ledig onsdag och torsdag denna veckan och då ska jag bara vila upp mig inför jobbhelgen.
 
Har inte haft för mig speciellt mycket annars. Firade alla hjärtans dag hemma med patrik. Han överraskade mig med rosor, trisslotter (som jag vann på, tjoho), kräftor och räkor till middag och jordgubbar till efterrätt. helt perfekt kväll med andra ord. Jag köpte bland annat roliga örngott till patrik, hihi kolla bilden. Tyckte de var så söta att jag inte kunde låta bli, passar perfekt hemma hos oss!




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide