SHOPPING I LONDON

Äntligen lyckades jag ta mig tid och få ihop ett inlägg! Världens snyggaste bild jag vet haha men jag ville visa lite av det jag köpt.
 
Jag tycker inte att det blev allt för mycket shopping i London ändå. Hittade inga kläder som jag ville ha mer än 3 par trosor från Victorias secret. Annars blev det nästan bara skönhetsprodukter som ni alla vet att jag älskar mer än allt haha. Köpte även två par vita converse på Footlocker, ett par höga och ett par låga som kostade halva priset jämfört med hemma så jag fick ju passa på att handla! Och inne på Harrods kan man ju bara inte låta bli att handla så jag köpte en lemoncurd och en aprikosmarmelad. Okej, lite shopping blev det ju men hade alla affärer varit öppna på söndagen när vi kom så hade jag nog shoppat ännu mer och dessutom försökt att hinna till Sephora som jag inte hann besöka denna gången. Är redan sugen på att åka tillbaka så vi får se när nästa besöket blir och då står Sephora högst upp på listan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide