PLEASE MAKE THE TIME GO FASTER

Jag är så himla hungrig. Var hungrig redan när jag vaknade vid 7 men självklart hann jag inte äta frukost hemma. Det hinner jag aldrig haha så äter alltid frukost på jobbet. Men första rasten är 10.30 uuuuuuh ... jag dör för att jag är så hungrig! Sitter och häller i mig vatten men de hjälper självklart inte. Är så taggad på att sluta haha, kom just hit typ men jag är ledig både på torsdag och fredag vilket är skönt eftersom jag jobbar hela helgen. Måste bara säga att jag sov med flätor inatt.. och idag ser det ut som att jag har sjöjungfru/afrohår. haha men jag är fräck iaf!
 
Just de! Älskade Åsa fyller år idag, grattis grattis! Hoppas du får massor med god tårta, fina paket och är ledig från jobbet idag hihi <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide